چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۵

550 تن انواع کالای اساسی، روز دوشنبه 4 بهمن ماه در تالار محصولات کشاورزی عرضه شد. کار گروه توسعه‌ی فعالیت تجاری با بازارهای بین‌المللی و توسعه تجارت با عراق در بورس تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران؛ به نقل از بورس کالای ایران، 550 تن انواع کالای اساسی شامل: 500 تن روغن خام و 50 تن شکر خام، روز دوشنبه، 4 بهمن ماه در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران عرضه شد.

براساس گزارش روابط عمومی و بین‌الملل بورس کالای ایران، کار گروهی به منظور توسعه فعالیت جهت ارتقای تجارت کشور با بازارهای بین المللی” تشکیل شده که  یکی از 8 راهبرد اصلی بورس کالای ایران در سند استراتژیک این بورس به شمار می رود که در همین راستا کارگروه توسعه صادرات به عراق در بورس کالای ایران تشکیل و آغاز به کار کرده است.
این گزارش می افزاید؛ تعمیق ارتباط میان تجار و شرکت‌های ایرانی با طرف عراقی، همکاری با مناطق آزاد تجاری و اقتصادی ایران و عراق و تسهیل موانع گمرکی، استفاده از ابزارهای نوین مالی همچون معاملات گواهی سپرده کالایی و استقرار نظام انبارداری در مناطق آزاد و در نهایت رشد و تسهیل صادرات ایران به عراق از اهداف تشکیل این کارگروه در بورس کالا است.

نام تجاری سازنده sssss

با عضویت در سایت این امکان برای شما فراهم می شود تا آخرین تغییرات قیمت به شماره همراه شما پیامک شود .