چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
نامشخص بودن وضعیت سویا در آمریکا

دورنمای وضعیت سویای آمریکا هنوز هم روشن نیست . از هم اکنون صدمات وارده صدمات وارده بر اثر خشکی قابل توجهی به گندم بهاری و محصولات ذرت آمریکا به ثبت رسیده است . سهم بزرگی از سویای آمریکا نیز سرآغاز نامناسبی داشته است .

برخی از دست اندرکاران اظهار می نمایند که در سالهای گذشته که آب و هوای آمریکا در چنین وضعیتی قرار داشته ، میزان باردهی محصولات سویا با کمال تعجب بیشتر از حد میانگین به  ثبت رسیده است و این در حالی بوده که بارشهای مناسب در ماه اگوست دریافت شده بود یعنی این امکان وجود دارد که در صورت بارشهای باران مناسب در ماه بعد (اگوست) احتمالا میزان باردهی محصولات سویای آمریکا بیشتر از حد میانگین خواهد بود .

وضعیت آب و هوای آمریکا در ۲ تا ۳ هفته آینده می تواند قیمتها را به سمت بالا و یا پایین  (بستگی به آب و هوا) هدایت نماید .

در ۲ روز منتهی به ۲۷ جولای قیمتهای کلزای در وینیپگ در حدود ۲/۹% افزایش پیدا کرد و لیکن احتمالا این قیمتها افزایش بیشتری پیدا خواهد کرد . در استرالیا برداشت محصولات  فقط در ماه اکتبر صورت می گیرد ولی کاشت  رشد و نمو محصولات از هم اکنون از خشکی های ماه ژوئن و جولای دچار آسیب دیدگی شده است .

Telegram: @roghanir

نام تجاری سازنده sssss

با عضویت در سایت این امکان برای شما فراهم می شود تا آخرین تغییرات قیمت به شماره همراه شما پیامک شود .