سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵

میزان روغنکشی های آفتابگردان آرژانتین در ماه ژانویه به ۰/۳ میلیون تن رسید . که این بالاترین میزان روغنکشی های این ماه در ۴ سال گذشته و ۰/۱ میلیون تن بیشتر از سال گذشته می باشد .

میزان فروش آفتابگردان توسط کشاورزان به صنایع روغنکشی در هفته ها و ماههای اخیر افزایش بسیار زیادی داشت و لیکن میزان فروشهای صادراتی آفتابگردان آرژانتین بسیار کمتر از سال گذشته بود و این بیانگر این واقعیت است که میزان صادرات حقیقی آفتابگردان آرژانتین حداقل در حد فاصل میان ماه ژانویه تا مارس سال ۲۰۱۷ پایین تر از سال گذشته خواهد بود .

پیش بینی میزان صادرات آفتابگردان آرژانتین در حد فاصل میان ماه آوریل تا ژوئن بسیار دشوار است و با در نظر گرفتن اطلاعات موجود احتمال تکرار میزان بالای صادرات سال گذشته بسیار کم خواهد بود .

ما میزان تخمینهای قبلی صادرات آفتابگردان آرژانتین در یک سال تقویمی را با ۰/۲ میلیون تن کاهش به ۰/۱۷ میلیون تن تنزل داده ایم . بعضی از ارتباط های ما در این تجارت عقیده دارند که میزان صادرات آفتابگردان آرژانتین در یک سال تقویمی به ۱۰۰ هزار تن خلاصه خواهد شد .

باید به این نکته اشاره کنیم که در سال گذشته مقداری از صادرات آفتابگردان آرژانتین به اتحادیه اروپا ، به دلیل داشتن بیش از حد نوعی سم ضد آفت و سموم دفع حشرات مرجوع شد و در ضمن بسیاری از مسئولین صنایع روغنکشی از کیفیت پایین آفتابگردان آرژانتین شکایت داشتند .

در صورتی که وضعیت آب و هوا به حالت عادی بازگردد و میزان باردهی محصولات نیز فقط اندکی کاهش پیدا کند ما پیش بینی می کنیم که جمع کل میزان تولید آفتابگردان اوکراین و روسیه در سال جاری به ۲۴/۵ میلیون تن برسد که این ۰/۵ میلیون تن کمتر از سال گذشته ولی رتبه دوم بالاترین میزان تولید آفتابگردان در تاریخ اوکراین و روسیه بشمار می آید .

 

نام تجاری سازنده sssss

با عضویت در سایت این امکان برای شما فراهم می شود تا آخرین تغییرات قیمت به شماره همراه شما پیامک شود .