دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵

آخرین آمارها حاکی از این است که در ماه فوریه میزان صادرات کنجاله سویای هندوستان با افزایش قابل ملاحظه ای به ۰/۲۱ میلیون تن برسد . این بالاترین میزان صادرات کنجاله سویای هندوستان در طی ۲ سال اخیر می باشد . جمع کل میزان صادرات کنجاله سویای هندوستان از ماه اکتبر به /۷۲ میلیون تن رسید این بسیار بالاتر از ۰/۱۱ میلیون تن صادرات سال گذشته هندوستان محسوب می شود .

افزایش رقابت پذیری قیمتهای کنجاله سویای هند باعث افزایش قابل ملاحظه صادرات کنجاله سویای هندوستان به اتحادیه اروپا ، بنگلادش ، ژاپن و چند کشور جنوب شرقی آسیا گردید . با همه این احوال رقابت پذیری کنجاله سویای هندوستان در بازار جهانی اخیرا کاهش پیدا کرده است . برای ورود کنجاله سویای هندوستان به بازارهای جهانی ، قیمتهای هندوستان باید به حد قیمتهای کاهش یافته آمریکای جنوبی تنزل پیدا کند و در غیر اینصورت صادرات کنجاله سویای هندوستان در حد فاصل میان اکتبر تا سپتامبر ۲۰۱۶/۱۷ پایین تر از ۱/۷ میلیون تن خواهد رفت که ما پیش بینی کرده بودیم (در قیاس با ۰/۳ میلیون تن فصل گذشته) .

روند نزولی قیمتهای سویا در هندوستان پیش زمینه بازگشت سهم کنجاله سویای هندوستان به بازار را مهیا کرد . در طی روزهای اخیر قیمتهای داخلی سویای هندوستان به ۲۹۵۰۰ رسید که این پایین ترین قیمت در چند سال اخیر محسوب می شود .

منبع : Oilworld.biz

نام تجاری سازنده sssss

با عضویت در سایت این امکان برای شما فراهم می شود تا آخرین تغییرات قیمت به شماره همراه شما پیامک شود .